maandag 13 januari 2014

Craften bij Marijn


 
Iedere 3e dinsdag van de maand geef ik handwerk les bij Viva la Mamma in Voorburg. Je kunt leren haken, amigurumi poppetjes, Granny Squares of bijvoorbeeld een sjaal leren maken met een mooi patroon. Ook weet ik veel van de hit, breien op de breiring oftewel punniken! Dit is hartstikke leuk niet moeilijk en je hebt snel resultaat. Voor borduren kun je ook bij mij terecht en met niet al te ingewikkelde breipatronen kan ik je ook verder helpen!

Je brengt je eigen materialen mee. Er zijn verschillende boekjes aanwezig. Geef bij je inschrijving aan wat je wilt gaan doen, dan kan ik met je mee denken.

 
Inschrijven:
Bij Viva la Mamma of
06-18397938
info@marijnvandersman.nl
 
 
 Viva la Mamma Van Egmondestraat 9, Voorburg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten