zaterdag 11 augustus 2012

Vilten monster beesten!


2 dagen in de week werk ik op een viltgroep met mensen met een verstandelijke beperking. Zij werken voornamelijk aan vaste producten die we weer verkopen in onze eigen winkel en aan andere winkels. We maken muziekdoosjes, speldenkussens, viltzeepjes, eierwarmers, wijnkoelers, tassen en veel meer. 

Omdat wij een expositie kregen in de plaatselijke bibliotheek leek het me leuk dat ze een keer vrij werk mochten maken. Ik heb stukken schuimrubber, knopen, kralen, lint, stof, doppen, deksels van alles neergelegd en gezegd je mag helemaal doen en gebruiken wat je wilt. Er werd eerst even aan het hoofd gekrabd "wat moeten we hier nu mee" zag ik ze denken. Maar uiteindelijk gingen ze flink los en zijn hier alvast 2 resultaten. Ik hoop snel meer te kunnen laten zien. 

1 opmerking:

  1. Fantastisch! Ik vind het bijzonder knap. Je kunt zien dat hier een gedreven docent aan het roer heeft gestaan.

    BeantwoordenVerwijderen